Kräver en förändring, en nystart.

Jag är så trött, på skolan, på vissa saker i min omgivning, på hur man förväntas vara i dagens samhälle, på all hets till gymnasievalet, på all stress innan betygsättningen, på att allt har sån stor påverkan på mig just nu. 
Jag skulle bara vilja sätta mig ner, andas ut, och för en stund bara kunna känna ett lugn. Kunna ha tid att göra allt roligt man vill göra, och inte tänka på skolan, plugg, och allt inom dessa områden för en stund. Tack och lov för att det snart blir jullov och en lång ledighet. Efter det lovet kommer sista terminen i högstadiet med massor av nationella prov, det stora gymnasievalet och sist men absolut inte minst våran auschwitzresa. Saker man både fruktar och ser fram emot. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar