Back to reality.

Imorgon börjar skolan. Och visst är det en liten lustig känsla. Sista terminen utav högstadiet börjar imorgon, snälla?  började inte jag nyss sjuan?! Denna termin kommer var full utav hemskheter, men samtidigt massa roligheter. Vi ska på våran efterlängtade klassresa, alla nior ifrån hedängskolan ska nämligen till Polen. Jag ska även fram till sommaren höja några betyg jag siktar högre på, och skaffa mig en bättre livsstil med träning och kost. Jag är otroligt taggad, och ska lyckas.
Snart står vi där, i våra klänningar, fixade hår och glada humör, på skolavslutningen,
då har vi avklarat högstadiet!


amanda skriver:

tro mig, skolavslutningen är hemsk, har nog aldrig gråtit så mycket i mitt liv!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar