Starting all over again

Hejsan. Nu tänkte jag börja blogga igen, har somsagt raderat allt och gjort om på min blogg. Så nu känns det lite roligare att börja igen somsagt.. Tänkte även göra en snabb presentation utav mig själv, så ni får veta vem jag är & vad jag hade tänkt blogga om.. 
 
Jag heter somsagt Ida Flink. Jag är en tjej på nyfyllda 15 år. Jag bloggar om min vardag blandat med sådant som rör livet, tankar, åsikter, frågor, träning, motocross och allt annat man kan tänka sig. Det jag känner för helt enkelt. Jag går just nu sista året på högstadiet, och jag går på Hedängskolan i Storvik. I framtiden drömmer jag om ett vanligt liv, samt att jag ska kunna köra motocross på hög nivå. Är det något ni undrar över om mig, eller vad som helst är det bara att fråga.. Jag är öppen för det mesta!! :) 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar