Önskerubriker???

Min bloggfantasi och inspiration ligger på botten, och eftersom ni läser bloggen, och inte jag, undrar jag vad ni verkligen vill läsa om? Kommentera några önskerubriker och jag väljer ut några och skriver om då och då.. Några önskerubriker skulle kunna vara; ''en presentation av dig själv'', ''din största dröm'', ''din familj', osv osv..  KOMMENTERA NUUU! :) 

Anna skriver:

Beskriv lycka för dig.

Madde skriver:

Tycker du har en jättebra blogg som är otroligt rolig att läsa och man får även mycket inspiration till träning och andra saker. Tycker du kan ha "en presentation av dig själv", "Ditt rum", kanske kan knäppa kort och visa på ditt rum. "Din familj" och hur du har tänkt några år framöver, t.ex gymnasievalet, vart du ska gå, vilken linje, vad du vill göra när du gått ut skolan osv. :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar