Fördriver tiden..

Jag har insett att min senaste kyss: Var väl mysig.
Jag lyssnar på: Menar du musik är det blandat som fan.
Jag pratar: Ihjäl mina stackars vänner.
Jag tycker om: Mina underbara vänner.
Jag avskyr när folk: Inte kan vara sig själv utan gör allt i sin makt för att ''passa in''.
Kärlek är: väl fint. 
När jag borstar tänderna: Borstar jag väl tänderna? vet inte haha. 
När jag lagar mat: Händer inte så ofta. 
Jag tänder på: Muskler är väl inte så tokigt, tatueringar, mmhm. 
Jag är rädd för: Mörker.
Den värsta känslan är: När ens vänner eller en själv är ledsen och mår dåligt. 
Den bästa känslan är: Att vara lycklig.
Jag är bäst på: 
Jag är sämst på: Att förlita mig på nån. 
Jag kommer alltid vara: Mig själv.
Det finaste som finns är: Att ha någon att dela glädje och sorg med.
I sommar ska jag: Njuta, kanske jobba lite, hitta på massor av roliga saker med vänner, uddevalla VM.
Sist jag grät var: Har faktiskt ingen aning såhär just nu. 
Jag älskar: Att vara på crossbanan.
Jag kan inte: Knäppa med fingrarna, haha.
När jag vill tänka går jag: Oftast in i min friggebod, eller iallafall nånstans där jag är ensam. 
När jag vill baka: Gör jag det, händer dock inte så ofta haha.
Min mobiltelefon är: Jag på tok föör beroende utav, vilket inte är så bra.
När jag vaknar på morgonen: Kollar jag telefonen och känner att jag vill somna om igen, haha. 
Innan jag går och lägger mig: Borstar jag väl tänderna, och kollar telefonen tusen gånger.
Just nu tänker jag på: Tacos kommer sitta superfint ikväll. 
Bebisar är: Gulligaste som finns. 
Idag har jag: Varit i skolan och hos mitt kusinbarn Leo.
Ikväll ska jag: Äta tacos och kolla på idol med mina kära vänner. 
Imorgon kommer jag: Sova. 
Jag vill verkligen: Få snö och vinter just nu.

 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar