Tar tag i det här med att blogga.

Ska återigen ta tag i det här med bloggandet, och denna gång försöka ta det seriöst då jag faktiskt tycker det är kul och ja.. Det som under senaste tiden hänt är väl att jag avslutade min motocrossäsong med en totaltredjeplats i nedre norras tjejklass, vilket jag är nöjd med. Har haft ett roligt höstlov tillsammans med min bestie. Har varit polis på halloweenfest och bara haft väldigt kul. Har även kommit in mig lite mer i gymnasiearbetet, och trivs verkligen jättebra på handelsprogrammet. Det som just nu sker är väl att jag ska börja försäsongsträningen till nästa års motocrossåkning. Det ska verkligen bli jättekul, och jag hoppas ni också vill följa min vardag med skola, träning, och allt annat i min vardag. Här får ni lite instagrambilder från senaste tiden. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar