Autumn needs..

autumn needs
Jag antar att det ser ungefär likadant ut varje år när man kommer till hösten, stickat, skinnjacka, svarta byxor, sjalar, boots & mössa. Väldigt stilrent helt enkelt, men ändå sååå snyggt. Collaget ovanför visar några ''måsten'' i min garderob denna höst.
Mina måsten är alltså;
En snygg skinnjacka, fina stickade och mysiga tröjor, svarta jeans, en sjal med stjärnmönster som förövrigt är sååå snyggt, en mössa, snygga boots & gärna ett par högre stövlar. Underbara höstkläder, önskar det vore höst jämt, endast pga kläderna. 

Jossan! skriver:

Vad använder du dig av för program när du sätter ihop bilder så? :) kram!

Svar: Jag använder mig utav polyvore, jätteenkelt och bra! :)
idaflinks.blogg.se


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar