Motocrossen.

Jag antar att många av mina läsare inte alls tycker att motocrossen är ett särskilt intressant ämne att läsa om, men eftersom det är en stor del av mitt liv, och även kommer bli en ännu större del utav mitt liv, väljer jag att skriva om det. 
Det är ganska sjukt egentligen, att något jag varit med på i så många år, fast på sidan av banan, som då var så ointressant några år senare kan bli det viktigaste och roligaste i livet. Det är det motocrossen blivit för mig. Under 2013 har jag kanske inte fått så många timmar på hojen som jag önskat, men det har räckt, för fan vad roligt jag haft, och fan vad jag utvecklats. Jag lyckades med mitt mål, topp 3 i tjejklassen i Nedre Norra, och det är väl det sport är till för? Att nå sina mål man har? Jag kanske inte kommer vinna massor av tävlingar, inte heller vara en av de bästa tjejerna i Sverige. Men jag är jag, och jag älskar motocross. Jag ska ge ALLT för att komma dit jag vill. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar