Efterlängtade fredag.

Hejsan. Då var det fredag och helg, superskönt. Igårkväll hade jag en myskväll med två av mina fina bästa vänner, Elin och Emelie. Vi firade alla hjärtans dag med en massa onyttigheter och hade det väldigt trevligt. Ska bara ta det lugnt denna fredag, och åka till Lisa med familjen & gratta henne eftersom hon fyller hela 18 år imorgon. Så va händer i helgen? Jo, jag ska fira Lisa, idag och imorgon. Imorgon blir det 18årsfest för henne, och på söndag vet jag inte riktigt vad som händer, skulle vilja ut på isbanetävlingen i Årsunda, men det får vi allt se hur det blir med det. Superskönt med helg iaf, efter en konstig och rätt slapp vecka i skolan. 
Bjuder på lite instagrambilder från senaste tiden. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar