Lördagmorgon

Godmorgon världen. Äntligen fick man sova ut lite efter en tröttsam skolvecka med två nationella prov, och lite annat plugg. Tycker dom knappt att det är skönt att sova för länge, vill inte sova bort hela dagen. Så vad händer idag då? Ingen aning faktiskt, tror inte någonting händer. Hade planerat att gå på bio med min lillkusin och mamma, men eftersom mamma gått och blivit sjuk så får det bli en annan gång. Just nu sitter jag iaf och avnjuter en underbart god frukost bestående av; äpple och kanelbröd, fil & bär, och egengjord apelsinjuice. Mummmms, frukost är det bästa på dagen, helt klart! Hoppas ni får en trevlig lördag. 

Amina skriver:

Jag har stora problem med dedär frukostar.. Jag tycker de ä samma gamla frukostar.. Inget nytt..
Tills jag klickade in på din blogg och såg att du varierade.. Så då undrade jag vilket fil du använder när du har massa bär o sånt i?:) Kram!

Svar: Hejsan, jag älskar frukostar och varierar hur mycket som helst, skulle kunna lägga upp ett inlägg och frukosttips om du skulle vilja? Jag använder bara vanlig naturell fil, och med lite bär i blir det gudomligt.
idaflinks.blogg.se

Amina skriver:

Gud vad kul att du svarade på min kommentar!:D
Ja, de skulle va jätte kul om du kunde lägga upp tips på frukostar!:)

Svar: Absolut, håll koll under dagen så kommer ett inlägg komma upp! :)
idaflinks.blogg.se


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar