Jag.

Tänkte nu med denna nystart presentera mig själv och berätta lite för er om vem jag är, vad jag sysslar med osv, för att ni ska få en lite ''tydligare'' bild utav vem jag är. 
Jag heter somsagt Ida Flink & är en tjej född 1997, jag är alltså 16 år. Jag bor i Kungsgården, en liten by ca 4 mil från Gävle. Jag bor med min mamma & pappa i ett rött hus på landet. Jag har även två syskon, Carro och Emil, men dom båda har flyttat hemifrån, så jag är ensam barn hemma. Jag går första året på handels & administrationsprogrammet på bessemerskolan i Sandviken. Jag trivs väldigt bra där. På fritiden kör jag motocross och brinner verkligen för den sporten. Har endast hållit på i ca 2 år, men det är faktiskt det absolut roligaste jag vet. Jag umgås även också med vänner, och har världens absolut bästa vänner. 
Jag älskar kläder, smink, tatueringar osv, och har en väligt blandad stil. Min garderob är alltså väldigt varierad, och man skulle kunna tro att jag är två olika personer utifrån den.. Jag älskar min stil, och att kunna variera mycket. 
Musik är även en viktig del av mitt liv, jag kan själv sjunga hyfsat & även spela lite piano till. Spenderar en hel del minuter i veckan framför pianot, och sjunger lite till. Gör det endast för skojs skull dock, har väl inte världens bästa röst, men inte sämsta heller. Älskar verkligen musik, och sjunger jag inte själv, så lyssnar jag på musik istället. 
 
I framtiden vet jag inte riktigt vad jag vill syssla med. Jag vill såklart fortsätta hålla på med musik, motocross och behålla mitt intresse för kläder osv, förhoppningsvis skaffa mig lite tatueringar också. 
Jag har just nu faktiskt ingen aning om vad jag vill syssla med för yrke, men förmodligen blir det någonting inom handeln, eftersom jag valde den inriktningen på gymnasiet. 
Jag kommer att blogga om min vardag blandat med bilder, träning, musik, motocross, kläder, smink och annat jag har varmt om hjärtat, allt möjligt helt enkelt.
Har ni någon fråga om mig är det bara att kommentera, kram på er. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar