Ger det ett försök..

Hejsan, har verkligen inte haft tid till att blogga nu under sommarlovet då jag verkligen varit uppptagen med att umgås med mina fina vänner och njuta av ett underbart sommarlov. Jag har verkligen haft superkul och det har utan tvekan varit det bästa sommarlovet i mitt liv, mina vänner, motocrossen, familj, & släkt har gjort den helt underbar, och jag kommer nog aldrig glömma den. Jag har även börjat gymnasiet och går handels & administrationsprogrammet på Bessemerskolan. Jag trivs jättebra och det verkar som om det kommer bli tre väldigt bra år. Tänkte ge bloggningen en ny chans, och ursäkta på förhand om det skiter sig, men ska iaf försöka.. 
Lite trevliga bilder från senaste tiden.. 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar