Inspo.

Det är så lätt att säga, men sen låta bli att göra. Jag antar att många hört uttrycket mycket snack & liten verkstad. & ungefär så är det med träningen. Hur man som ungdom ska hålla en balans mellan kost & träning. Visst är det kul att känna att man är nyttig, gör bra träningspass osv, men sanningen är att det är sååå svårt att hålla igång och fullfölja. Med detta inlägg tänker jag motivera mig själv, och andra till att faktiskt träna, för att må bra, för att vi behöver det, då jag inte alltid heller håller igång och tränar, äter fullt så bra och nyttigt som jag borde göra & skulle kunna göra. Jag tänker verkligen försöka, och om en månad, då crossäsongen är slut, börjar min ''försäsong'' som pågår till våren. Jag ska komma i form, och träna mig själv till nästa års crossäsong. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar