Årsresume.

Mitt 2012. Låt börja med lite bilder i collage från alla årstider, då jag inte har tid att gå igenom månad för månad. 
VINTER-VÅR, januari-april
Hälsade på min gamla ponny i Uppsala, Var i fjällen med Julia, mamma & pappa, flyttade in i min friggebod på gården, gjorde goda frukostar och handlade lite kläder.
SOMMAR, maj-augusti (har otroligt mycket bilder från denna tid..)
Slutade åttan, sjöng We found love, spenderade lite tid i våran sommarstuga, körde mycket motocross, fick min yamaha aerox, tävlade mycket motocross, åt mycket vindruvr och frukt, gotttt, var på uddevalla VM med linnea, började på körskola, solade, badade, var på sommarkväll, firade midsommar i valbo tillsammans med Linnea och massa epafolk, spelade b.la kubb på donkenparkeringen mitt i natten, umgick mycket med Emelie och Linnea, var i Dala-Järna på flygfesten, och hade ett allmänt bra sommarlov.
HÖST-VINTER, september-december
Köpte ny skinnjacka, fyllde 15, hade sista NNMX tävlingen på min födelsedag och fick skämma ut mig själv genom att vara prisutdelare på kvällens bankett. Kollade på min gamla ponny när dom tävlade i Gävle och drog till med en vinst. Fick min Iphone 5. Firade jul och fick fina julklappar av nära & kära. Köpte lite kläder på mellandagsrean, och njöt av jullovet. 
 
Lite av det som hänt under året, fast det är mycket, mycket mer. Ska göra ett likadant inlägg om ett år, men med högre kvalité. Ska alltså sammanfatta det bättre, med mer bilder osv! 
HA ETT FANTASTISKT 2013


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar