Torsdag.

Då var det torsdag, snart fredag, helg och ledigheter. Gud vad underbart! Dagen har spenderats i skolan med några sköna lektioner, musik, då jag endast diskuterade med min lärare vilken låt jag ska sjunga på skolavslutningen osv, men har så många ideér så detta kommer verkligen att bli svårt. Hade även hemkunskap då vi fick göra vår egen meny, som dessutom blev superbra och god. Vi gjorde kycklingfilé, dollarchips, tzatsiki, och majskolvar, & till efterrätt; chokladfondant m, hallonsås och vispgrädde. Mummms. Nu sitter jag här, och har druckit en underbar smoothie bestående av kiwi, hallon och banan + lite is, underbart god. Ska bege mig ut på en promenad med päronen snart, och sedan bara ta det lugnt, njuta av att det snart är helg. Puss och kram på er. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar